Skip to main content

Vzdialená podpora umožňuje pomoc v priebehu niekoľkých minút. Ovládanie PC Tornado umožňuje vzdialenú podporu stroja, čo znamená, že Tornado je možné opravovať prostredníctvom internetu bez fyzickej návštevy prevádzky.

Prevádzkovatelia môžu získať pomoc v priebehu niekoľkých minút, keď majú otázku, ktorú nemôžu vyriešiť sami. Naši technickí odborníci vás môžu pomocou softvéru na diaľku sprevádzať a analyzovať problémy s vami uskladňovacími strojmi. 85% servisných hovorov môže vyriešiť vzdialená podpora.

Aktualizácie softvéru sa môžu vykonávať automaticky a ak je potrebná fyzická návšteva zo strany servisného tímu, môžu vykonať prípravy softvéru pred návštevou preskúmaním protokolových súborov a ubezpečením sa, že majú pri návšteve všetky potrebné náhradné diely.

Stručný prehľad výhod

  • Rýchla on-line pomoc prostredníctvom internetu
  • Väčšina problémov sa dá vyriešiť online
  • Zákazník dostane pomoc do niekoľkých minút, nie do niekoľkých hodín
  • Servisný pracovník ide na miesto, iba ak je to skutočne potrebné, nižšie cestovné náklady a servisné návštevy
  • Bezpečný, rovnaký šifrovaný systém, ktorý sa používa pri internetových bankách pri prevode peňazí
  • Nielen v problémových prípadoch, ale aj na podporu a pomoc zákazníkom a operátorom pri ich každodennej práci
  • Aktualizácie softvéru ľahko prijímané prostredníctvom vzdialenej podpory